جوک سری 2
جوک سری 2
2 / 1 / 1392 ساعت 3:17 PM | بازدید : 142 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

غضنفرمیره به یکی خبر مرگ مادرش رو بده

 

بهش میگه: یه شتری بود که در خونه همه میخوابید!؟

 

یارو میگه: خوب؟

 

میگه: این دفعه رو ننه تو خوابید


خدا گر ز حکمت ببندد دری

 

ز رحمت زند قفل محکمتری !


سه مرحله احمقانه در زندگی

 

وقت داری! انرژی داری! اما پول نداری!

 

پول داری! انرژی داری! اما وقت نداری!

 

پول داری! وقت داری! اما انرژی نداری!


حتی اگه کسی بهت بدی کرد بازم هیچ وقت قلبش رو نشکون

چون فقط یه قلب داره …

.بزن دندوناشو بشکن که ۳۲تا داره …


سوال امتحانی محله سیروس اینا : اصغر ۳ کیلو گوجه میخره کیلویی ۵۰۰ تومان!!!

الان اصغر چند سالشه؟


رفيقمون يه مرغ خريده شبا قلاده ميبنده ميارتش بيرون.اينجوري که مردم با حسرت نگاش ميکنن به پورشه نگا نميکنن


اس ام اس مثل فاتحه می مونه وقتی برای کسی می فرستی روحش شاد می شه


ﺿﺎﯾﻊ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻓﺎﻣﯿﻠﯿﺖ ﻗﺎﺳﻤﯽ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎﺑﺎﺗﻢ ﺍﺳﻤﺘﻮ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ “ﻣﯿﺮﺯﺍ! ”


ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺟﻬﻨﻢ ﺑﺎﺑﺎ ﻫﺎ ﻧﺼﻔﻪ ﺷﺒﯽ ﮐﻮﻟﺮﻭ ﮐﻪ
ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻫﯿﭻ
ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻫﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺗﺎﺯﻩ!


عوارض جانبی بعد از یک شکست عشقی چیه ؟

در آوردن گوشی از حالت سایلنت !
نبردن گوشی به دستشویی و حمام !
از رمز درآوردن اینباکس گوشی !
... پاک کردن آثار جرم !
خواب راحت …
زندگی راحت …
آرامش همراه با گریه !
تموم نشدن شارژ ایرانسل بعد 6 ساعت !


جا داره از اون دسته دخترانی که با جمله " همه مردها از یه قماشن ، پسرا رو در ردیف ، انیشتن و ابوعلی سینا و رازی و مصدق و اینا ........ قرار میدن
تشکر کنم


رفیقم میگفت تو کلاس دانشگاه هفته ی دوم بود که سه تا دختره اومدن یه کاغذ دادن استاد.استاد کف کرد،گفت این چیه؟
گفتن ببخشید استاد هفته قبل نبودیم گواهیشو آووردیم که مریض بودیم.
استاد=-O
گواهی:’(
ترم یک:-



 ولم کن تا ولت کنم!!!
.
.
.
.
جمله ای استراتژیک در زمان دعواهای بچگی!!


شرمنده ، بی ادبیه ولی ….. از فردا طرح قهوه ای ایرانسل در سراسر کشور : فقط با پرداخت صد هزار تومان هر گوهی میخواهید بخورید


نقطه؟ چین
خوشه ؟ چین
پاور؟ چین
گل؟ چین
دست ؟ چین
مو؟ چین
عرق؟ چین
ته ؟ چین
دامن ؟ چین چین !
ببین چین تا کجای زندگیمون نفوذ کرده!


یکی از سوالاتی که ذهن منو درگیر کرده

اینه که این آتشنشان های محترم ،

چرا همون طبقه ی اول نمی شینن که وقتی میخوان برن ماموریت

مجبور نشن از اون میله ها سر بخورن بیان پایین؟!


یه ضرب المثل ایرانی هست که هیچی نمیگه

همینطور فقط زل میزنه تو چشات !

(۰-o)

نام جدید یارانه به عادت ماهانه تغییر یافت


یه دوست دختر هم نداریم که روز تولدش یادمون بره ،
بهش بر بخوره قهر بکنه بره ، دیگه هم بر نگرده از دستش راحت بشیم


مکیدن ممنوع ! ، خوردن ممنوع ! لیسیدن ممنوع ! فرو کردن انگشت ممنوع !

زبان زدن ممنوع !

اینا رو یه عسل فروش لر در مغازه اش نوشته بود !!!


میدونی پنج شنبه شبها بعد از 12 شب چی میشه؟
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.فکر بد نکن جــــــــــــمعه میشه!!!!


وقتی ” سگ ” می شیم هیشکی دوستمون نداره !
ولی وقتی ” خر ” می شیم همه عاشقمون می شن !
چرا اینقدر بین حیوانات فرق میزارید؟


سیستـــم پســـرا هم کلا خیلی جالبه!
موقع دعوا بچه ی پایین شهر میشن و
موقع دختر بازی بچه ی بالا شهر ..!


ΓΓΠΠΓΠΓΠ/
‘-۰۰——۰–’
پارسال بهار دسته جمى رفته بودیم زیارت !!
(اگه sms جوادتر از این بفرستى جایزه دارى)


دختران زیبا هستند پس از چراغ خاموش !

(شکسپیر)

همه پسران بی گناه هستند قبل از چراغ خاموش !

(زن شکسپیر)


وقتی تو پشت فرمون باشی بابات کنار دستت امکان داره یه سری قوانین جدید هم به

قوانین راهنمایی اضافه بشه …وقتی بابات نشست پشت فرمون همون قوانین

راهنمایی هم میتونه کنسل بشه!


ما همون نسلی هستیم که وقتی بمیریم هم
باید از اون دنیا به مامانمون زنگ بزنیم
بگیم رسیدیم!!


یه بار تو یه جمعی بودم مامانم زنگ زد گفت : یه سوالی ازت می پرسم اونجا تابلو نکن ! فقط با اره یا نه جواب منو بده ! باشه ؟
گفتم : باشه
گفت: اوضاع اونجا چه جوریه ؟!!!!!!!!!


یه دوست دختر هم نداریم که روز تولدش یادمون بره ،
بهش بر بخوره قهر بکنه بره ، دیگه هم بر نگرده از دستش راحت بشیم


نمونه سوالهای رایج توی همه ی خونه ها :
این تلویزیون بی صاحاب واسه کی روشنه ؟
چی از جون این یخچال بدبخت میخوای ؟
کی لامپ دستشویی رو روشن گذاشته ؟
کی دمپایی دستشویی رو خیس کرده ؟
این موقع شب با کی حرف میزنی ؟
چشمات در نیومد پای این کامپیوترِ کوفتی ؟
کی غذای منو خورده ؟


پسر: عزیــــــــــــزم!!!
دختر: جووونـــــم!!!
پسر: گــــــــــلِ من!!!
دختر: جانــــم؟؟
پسر: عشــــــقم!!!
دختر: جان؟؟؟
پسر: زندگـــی من!!!
دختر: بله؟؟؟
پسر: نفسِ من!!!
دختر: زهـــرمار! بازم اسمم یادت رفته؟؟؟!!


یه بار شیطون گولم زد، رفتم از جیب بابام ۲۵ تومن (۲۵ تا یه تومنی) ورداشتم رفتم پفک اینا خریدم، عصرش عذاب وجدان گرفتم،
رفتم از کیف مامانم ۵۰ تومن ورداشتم گذاشتم تو جیب بابام!!


واكنش زنها بعد از نگاه شوهرشون... . . . . ... . . . . .
زن اروپایی: عزیزم این نگاهت رودوست دارم....
زن ایرانی: چیــــــــــــــه ؟ بیا منو بخـــــــــــور


خـــانوما ، آقــایون توجه کنن:
.
... ... ... ... .
.
.
.
.
از توجهتون ممنونم...
ايشالا جبران کنم...!!!!


فهمیدن صدای خری که از روی فهم عرعر میکند بهتر از صدای گوسفندی است که از روی عادت بع بع میکند!!


کی گفته زبان فارسی آسونه ؟
حالا جاهای خالی رو با (بله) یا (خیر) پر کن تا بفهمی:
.....من مغز ندارم. .....من احساس ندارم. .....من یه احمقم.


میخوای کسی فراموشت نکنه ازش پول قرض بگیر!!!


غضنفر تو ژاپن راننده ی تاکسی میشه

هرکی براش دست بلند میکنه میگه شوخی نکن دیگه

تورو الان رسوندم !

تو کلاس دستمو بالا گرفتم......استاد ميگه شما سوال داري؟؟؟
ميگم پَــ نَــ پَــ تف زدم سره انگشتم دارم جهت بادو تعيين ميکنم


دارم كباب درست ميكنم رو منقل و سيخاي كبابو ميگردونم. اومده خودشو لوس كرده با لحن بچه گونه ميگه كباب درست ميكني؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم فوتبال دستي بازي ميكنم


موقع خواب مامانم به بابام گفت اون گوشی منو میدی.
بابام : گوشیت رو کجا گذاشتی ؟
مامانم : بالا سرت !
بابام : خوب چرا بالا سر خودت نذاشتی ؟
مامانم : آخه میگن امواجش سرطانزاست !
یعنی عشقه که میچکه


بگم دیگه بستونه اونو که سری قبل گفتم عصبی میشین تا سری سوم بای

فقط جون مادراتون نظر یادتون نره من هم دلم به نظرای شما خوشه


 


موضوعات مرتبط: سرگرمی . شوخی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 729
بازدید کل : 17110
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 139
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 31
:: بازدید ماه : 729
:: بازدید سال : 901
:: بازدید کلی : 17110